טרנדים וחידושים באנרגיה סולארית לשנים הקרובות

2020 כמעט מסתיימת וזה זמן להביט קדימה ולראות מה הטרנדים והמגמות באנרגיה סולארית שילוו אותנו בשנים הקרובות:

פאנלים גמישים

דמיינו לעצמכם יריעות סולאריות גמישות היכולות לכסות כל משטח ולהפיק ממנו אנרגיה סולארית! ניתן לכסות את גג המכונית, דוד השמש או את גג האוהל שלכם בקמפינג! האמת, שלא צריך לדמיין יותר מדי, המוצר קיים ואחת החברות המתקדמות בעולם בתחום היא חברה ישראלית בשם אפולו פאוור. אם וכאשר הפאנלים הגמישים יהיו זמינים ונגישים לכולם, נוכל לכסות משטחים  בצורות וזוויות שונות בקלות ולהפיק מהם אנרגיה.

שדות סולאריים על מאגרי מים

מדובר בטרנד שכבר מלווה אותנו תקופה והצפי הוא שהוא ילך ויתרחב. מדובר ברווח כפול: הקונסטרוקציה של הפאנלים הסולארים מעל מאגרי המים גם מייצרת חשמל ורווח למשקיעים וגם בעלי המאגר  נהנים מצמצום אידוי הבריכות ושמירה על הדגה.

פאנלים סולאריים כחלק אינטגרלי מהבניה

טרנד נוסף שנתחיל לראות יותר ויותר הוא שילוב של פאנלים סולארים כחלק אינטגרלי מתהליך בנית הבית, כחלק מהחזית, אטריום, פרגולה וכו.  כאשר מתככנים את שילוב הפאנלים בשלב מוקדם ניתן למקסם את התפוקה ע"י מיקומם בזווית המתאימה, לשפר את האסתטיקה ולחסוך בעלויות חומרי בניה.

פאנלים סולארים בהתאמה אישית

אחד הטרנדים המתגבשים קשור פחות לטכנולוגיה של הפאנל ויותר לנראות, לאסתטיקה שלו.  מדובר באפשרות לבחור את מראה הפאנל, הצבע והדוגמא שלו על מנת שתתאים ככל שניתן למראה של הבית. שימוש נוסף יכול להיות בפרסומות המודפסות על פאנלים סולארים.דמיינו אתכם נוסעים באיילון ורואים שלט פרסומת ענקי שמאחוריו- פאנלים סולארים…

תא סולארי היברידי

תא סולארי מפיק אנרגיה רק בשעות שיש שמש ומדענים מכל העולם מנסים לפצח ולהבין כיצד ניתן למקסם את הפאנל ולהפיק ממנו אנרגיה גם כאשר אין אור. דרך אחת, היא לייצר תאים היברידים המסוגלים להפיק אנרגיה לא רק מהשמש אלא גם מתנועה.  חברה סינית יצרה פולימר המצפה תאים סולארים כך שכאשר טיפת גשם נופלת על הפאנל, החיכוך יוצר זרם חשמלי בתא. ניתן לקרוא עוד כאן

 

מעוניינים להקים מערכת סולארית ביתית? מוזמנים להשאיר פרטים בטופס ונציג שלנו יצור איתכם קשר